Byt ut färsen, kyckling är grejen!






Efter ennu en vecka är de fredag och helg! Idag stod inget på listan förutom gymmet, så då blev de tacomys med familjen! :) istället för köttfärs ersatt vi de med kyckling för jag är sååå trött på tacofärs!! Mamma fixar allt hon ;) Om ni känner desamma är de något ni borde testa, för kyckling är så mycket godare än tacofärs!! Efter de dukade mamma fram massor choklad osv.. Gott men man mår ju lite illa om man äter för mycket av de goda. Mat är iaf 100 gånger godare än fika när de gäller att äta mycket för då får man inte den illamående känslan efteråt, så de är något jag föredrar om man vill kränga lite extra! Fast sen ska man ju fika lite extra ibland med 😎 Nu är kloclan 11 och jag ska bara ta de lugnt och kanske lägga mig snart? Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback