snö snö snö

Det snöade hela gårdagen och likaså idag.. Jag vill bara att solen ska komma fram så snön kan smälta.. I alla fall i skåne men inte i Dalarna för imorgonm blir de att åkla skidor! Så ikväll ska jag till en kompis och sova där inatt.. Min pappa kom nyligen hem från byn med 3 Iphoner skal som jag och min syster beställt tillsammans :) Vi beställde dom i mondags så leveranden var väldigt snabb, mycket bra sida!! Passande med att skalen kom innan Sälen. Det kanske inte blir något bloggande över helgen, jag får se fall bloggappen funkar men förmodligen inte för den är kass! :( Jag orkar inte ta med datorn det är ju trots allt bara 4 dagar.. Jag lägger in skalen lite snabbt i nästa inlägg sen ses vi på Måndag när jag är tillbax! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback