it's friday so who cares!

 
Fredag- Äntligen fredag ;) fast det snart är lördag men ändå.. bättre sent än aldrig! Idag när jag kom hem från skolan hann jag inte mycket mer än att äta, mamma hade lagat kycklinglåda typ som flygande jakop men iallafall så var det as gött. Sen var det fotboll i Kristianstad. När jag kom hem duschade jag och åt lite fredagsmys med familjen framför TVn de va länge sedan sist.. Sen gick jag in på mitt rum och började på lite olika läxor till nästa vecka, helt sjukt mycket 8 läxor vara av 4 är prov har vi nästa vecka :s Imorgon får jag fortsätta plugga men innan det har vi match mot Vitsjö! Önska oss lycka till för tror inte vi är så många, natti natt natt nu blir det sängen för en annan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback