Fotboll! ♥

Dagen idag har varit helt underbar om man tänker på vädret! Min bror Olle har spelat sin första cup idag och också sin första match, det var väldigt roligt att kolla på. Jag kan inte fatta att vi också spelade så när vi var små.. Det har varit skit gött väder bara sol och mer sol.. Min pappa åkte till Stockholm idag för att sälja en bil så mamma fick hämta oss när cupen var slut. Påvägen hem stanade vi i en affär och köpte glass.. När vi kom hem hade jag massor med energi i mina ben för jag blev så sugen på att spela, så jag har nyss sprungit en runda i ganska bra tempo. :) Så skönt! Innan jag hoppar in i duschen ska jag ut en sväng till så hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback