Hemma efter allt ..

Nu är det över! Jag kom inte hem fören halvsent idag för kollade på herrarnas match.. Annars har dagen varit proppfull! Jag vaknade i somarstugan hyfsat tidigt för pappa skulle skjutsa mig till fotbollsmatch, alltså vi spelade match med vårt lag imorse. Det gick väl helt okej för vi vann men någon typ sparkade mig på benet lite ovanför bemskyddet .. Det gjorde ganska ont då men nu känns det inte lika mycket :) Efter matchen körde jag hem och åt och sen åkte upp till nästa träning. Vi har börjat lite smått med innebandyn. Och sen körde jag och min syster till herrarnas match. Annars har de här Sweden rock dagarna varit riktigt roliga! Men nästa år blir det bättre för då kommer RUSH! Nu ska jag sova! Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: ragna

Älskar dig <3

2012-06-11 @ 00:19:53 / URL: http://raagnajonasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback