Underbar dag tjejer!


Hejhej hela högen där ute ! Idag vaknade jag upp och tittade på klockan den var inte så mycket, så jag somnade om och vaknade inteförän kanske halv 11. Då gick jag och satt mig framför Tven.. Kanske vid 12 kom Ragna ner och gjorde frukost till oss båda, hon rörde ihop en äggröra + toast med ost, det var riktigt gott! Vid 2 kom mormor och hämtade oss och skjutsade oss till (sammlingen). För vårt Innebandylag skulle till Olofström och Bowla äta pizza och titta på Olofströms damlagsmatch. Allt har varit jätte kul särskilt och Bowla för jag vann.. ;)) Nu sitter jag här vid datorn och glor på skärmen som nästan varje kväll.. Men nu ska jag snart stänga ner och gå och lägga mig för imorgon väntar en ny dag, jag ska passa olle och sen träna! Puss alla sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback