Hur var Barca?

Barcelonaresan har varit en av mina favorit resor! :) Fast vi var där i 3 heldagar så fans de så mycket mer att se. Vi bodde i en lägenhet i en mysig gömd gata. Jag kan verkligen hålla med om uttrycket "Barcelona, staden som aldrig sover". varje kväll spelades musik i alla barer och restauranger som låg utanför och runt om. Musiken slutade inte fören runt kl 9 på morgonen där på. Bara utanför vår lilla gömda lägenhet låg de säkert 6 barer/restauranger. Jag tyckte det var skit mysigt. :) Varje butikförnster/dörr var grafittimålad och igendragen såfort det var stängt, annars var alla dörrar graffitimålade. Finns så mycket att säga om själva staden så jag tror jag slutar här, iaf i detta inlägg. Hemresan gick bra förutom att vi glömde våran ena ryggsäck på flygplatsen men som tur är var de personal som hittade den så snart är den i rätt händer igen. När vi var hemma igen hann jag inte mer än att gå på toa för sen körde jag, pappa och bror till sommarstugan. Nu är jag hemma igen och kan därför göra detta inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback