Lördag, ♥

Godkväll! Nu känner jag mig inte så stressad så jag kan andas ut och ta det lungt. Helgen har varit jätte mysig med alla nötter i vårt innebandylag. Vi bowlade och åt tillsammans. Senare på kvällen bastade och badade vi, kalt i vattnet men inte så farligt. De kallaste var att gå från bastun till vatten för man gick på is.. På natten sovde jag inte särskillt mycket, jag hade inget eget täcke för min syster snodde de från mig så jag frös som en gris.. Men de gick bra ändå tillslut för nu sitter jag här och mår bra! ;) Vi kollade också A-lagets träningsmatch osv..
 
Funderar på att lägga mig snart. Imorgon ska jag och några andra goa tjejere ta tåget till Malmö och shoppa de sista innan nyår och kanske lite annat... Hoppas alla får en bra morgondag om jag inte hinner skriva de imorgon innan jag sticker! ;)
  Godnatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback