dröm sött och sov gött,!

Okej, Idag när vi körde hem från norje stannade jag och mamma och åt.. När vi kom hem var jag skettrött för ja är så förkyld och har haft lite huevärk :( Så jag har lirat endel gitarr idag, gosigt! jag vet ej vad vi har för läxor denna veckan men vi har iallafall någon bok tror jag så jag får ta och läsa några sidor i den innan det är försent.. Imorgon ska vår klass till vanås vet knappt vad det är men det är någon slags utstälning tror jag.. :s Får väl se vad det leder! Efter skolan imorgon ska jag iallafall visa min bror hur man säljer jultidningar för nu är han tillräckligt gammal fär de, och han vågar inte göra det själv i början'! Dröm sött å söv gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback