Godmorgon eller vad man ska säga

img_7625 (MMS)

Nu ligger jag och väntar till att Tiffanie ska vakna så jag prövade fall mobilbloggen funkade, men nej såklart. Så här är ett smsinlägg, skit i bilden det gick tydligen bara ladda upp en.. Igår på Liseberg hade iallafall jag det jätte kul, det roligaste att åka där är kanonen och kolorado eller vad den heter.. Fast kolorado var bara kul när man ville bli blöt själv och om man hade extra kläder att byta till direkt efter. Jag gick också spökhuset första gången i mitt liv, jag tycker inte det va så läskigt som alla säger fast roligt var det! Jag ska nog bli hos Tiffanie ena tills söndag så jag får hoppas på att bloggappen funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback