Paris bilder mer kommer det sen..

vem kan sitta i den här? hummmh..








Läsk med smak av: mango, appelsin och passonsfrukt :P

minnitomaterna i Frankrike var dom godaste jag ätit !

jätte goda joser i Frankrike !



första gången jag åt sniglar, dom var inte så äkliga som jag tänkt mig dom var ganska goda ;)

Vi har haft en underbar vecka i Paris Mamma, Ragna, Mimmie, Gabriela och jag. Vi kom i Tistes till en jätte fräsch lägenhet mitt i Paris-smeten. Vi har tittat runt lite överallt det roligaste var nog att bara se alla olika gator och hur folket levde men det tråkigaste var nog och titta på MonaLisa med sitt "leände" men endå kul att ha gjort.. :) jag laddar upp mer bilder imorgon och skriver lite mer :)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA!

TRÅKIGT!? TRÅKIGT? Har du läst da vinci koden, Louvren är fyllt av mysterier!

Det kallas konst lille vän ;)

2011-07-31 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback