God jul!!

”godjul i efter hand” Igår var det Julafton fast det kändes inte alls som jul men det blev bra ändå! På förmiddagen var familjen och kusinerna hos farfar och åt lite olika julgodisar.. Lite senare åkte vi och kussarna hit till oss, Vi åt..jul mat, jag är redan trätt på julbord.. Efter det väntade vi hysteriskt på tomten särskilt min bror. Sen när tomten väll kom listade Olle nästan direkt ut vem det var. Men det hindrade inte honom från att slita väck papperet från packeten.. ;) En ganska mysig jul men det hade varit mycket bättre med SNÖ!

Idag har jag varit riktigt slö och knappt gjort någonting förutom att ätit..hehe Men det är skönt och ha en slappdag då och då.. Nu ska jag glo på tv! Ha en bra kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback